Friday, July 23, 2010

satu dua tiga

satu hari jalan. penat sangat. panas lagi. aku dah mula gatal ponteng kelas. nampaknya katil aku lebih memberangsangkan dari kelas :)
kerja mula bertimbun tapi satu apa tak mula lagi.jerawat dah datang. gelap dah muka aku.
satu lagi perihal,motif student duduk kolej tak boleh bawak kereta ?!

dua kali jalan jalan makan makan dengan Farisha tapi sampai sekarang tak mampu menikmati SS2 Murni yang diidamkan. dah jejak, tutup pula. dah mampu, busy pula :) takpe rezeki tak sampai lagi :)

having my first Subway. teruja kot :) JB mana ada Subway. b
urger berincikan 6 :) turket breast and chicken slice. murah juga :) atleast dah ingat jalan ke plaza shah alam. boleh nikmati hot & roll :) itulah makanan fav aku dan yus kat melaka dulu. cuma bezanya kami nikmati bersam cool blog. dan sekarang mana ada cool blog kat kl :(

jalan jalan lagi. tak nampak lagi dia di fakulti.lebih tenang sebab tak sekelas :)
tapi aku nmpak seseorang kat menara. terus nervous. hensemnya dia.awww <3
tapi tiba-tiba juga si dia lalu depan mata. terus lupa pada mamat tadi.
aduh.apahal lah.

lagi satu.terhubung kembali. tak sangka.kenapa baru sekarang tegur balik.mungkin sebab dah single and takde sape nak marah dia add and borak dengan aku di mukabuku.
kelakar.tapi dah takde perasaan.kau kisah lama aku dan aku tak akan pernah ulang balik kisah lama tu. jumpa di fakulti ;)

seharian
takde berita. rindu lah pula.kenapa ek tiba tiba :(
tau tak aku rindu kau satu hari ini.
bye :)

No comments: