perasaan tercarik sekejap

faham tak bila kita dah beri sepenuhnya tapi orang masih tak perasan.
perasaan lebih terhina bila dituduh bukan bukan. terima kasih lah.
kalau gurauan bisa jadi pergaduhan, hilangkan je lah senyuman gelak tawa. dah tak guna.
kena pula berdepan dengan aku yang bermulut lepas.
sakit lah hati kau kan.
tapi tak berniat pun. susun sepuluh jari maaf :(

pelik bila dapat peluang tak reti guna.
biasa lah.aku wanita biasa.

yang sangat biasa.bukan seperti perigi cari timba.
orang nak tolong pun sombong. bukan sombong.
cuma bukan cara aku. biarlah.
jodoh tak ke mana :)

dekat sebulan bertapaknya aku kat shah alam ni.
rindu kampung halaman ;)
datanglah bulan puasa.
tak sabar nak balik.

rindu satu keluarga.
mimpi papa mama :(
mardhiah pun dah kerap miskol,call.
rindu katanya.
kau tunggu aku balik.haha :DD

bila free,tak reti nak buat kerja.
bila busy,terkial-kial cari masa.
itulah student.last minute punya kerja.
baru 3 chapter baca,mengalahkan final exam.
mcm mana lah nanti ;DD


No comments: