Thursday, August 12, 2010

memang rakan jadi peranan

dulu mungkin aku pernah salah percaturan. lihat itu ikut,lihat ini ikut juga.
tak bisa pikir dengan rasional.
kemudian aku risau dengan kata yang tak dapat ditepati tapi sekarang semua berubah.

memang betul orang kata "go with the flow" :)
ikut apa sahaja yang rasa betul. sekrang banyak benda yang aku buat aku rasa aku betul.
peduli apa orang nak kata apa.

tapi aku banyak terima feedback yang baik :)

timbul semula perasaan yang dah hilang 3 tahun dulu.
atas dasar "nila setitik rosak susu sebelanga" aku mula mendiskriminasi.
tapi memang tak semua sama. harap tak salah percaturan :)
mungkin 1st imppression masa pertama kali jumpa buat rasa suka.teruskan je la :)

ini semua sebab rakan sayang muuah mmuahh aku.



yusmirnadia mat pakeh.
awak kawan dunia akhirat saya :*


kau buat aku terus berubah dan berubah.
aku dah mula bertapak sebab kau. thnks kawan :)


another credit for farisha fuad :)
kalau awak baca ni, mesti awak senyum kan.
awk perlu tau, saya tak pernah menyesal kawan dgn awk.
awk kawan yang baik. thanks sentiasa berdiri di depan,belakang,kiri kanan sy untuk menyokong :)


" be my friend, && u will be my everything :) "

selamat berbuka ;)


No comments: