TUNGGUdiTANGGAyangTINGGI

satu hari yang bosan. bangun tidur, yus hilang lagi.
lagi sekali, aku sorang. haih.
buka mukabuku. wah.semua on9.aku teruja.
cari mangsa untuk buka sama.
terima kasih fadhzli, cech, hasnor. korang dah selamatkan aku dalam satu situasi.
aku snggup jadi mangsa korang dari mangsa seseorang.haha.

bazar berdekatan hailam kopitiam.

aku rasa ni kali pertama kau pergi bazar selain DC.
hambar. kosong je.
tapi aku teruja beli nasi ambang rm5 macam makan untuk 2 orang.
bisa pecah perut.


blok 57.

tggu kat tangga yang tinggi. tngkat 5.
lama. aku xnak buka kat tangga.macam loser.
nasib baik fadh ada teman aku. hilang sikit rasa marah.
tapi tangga ni aku suka. simpan 101 cerita aku dan dia :)

makan 4 orang. macam hambar lagi. tapi aku syukur aku tak sorang.

borak dalam gelap dengan hasnor.
tukar turn dengan cech. wah. aku kuat. nasib baik fadh xmasuk campur.
aku tak larat. haha :DD

MCD.

berdua. buat gila. bukan date. gilo.
satu cawan refill 4 kali. aku tak pernah buat kerja ni.
3,4 kali ulang alik toilet. nasib dekat. tempat strategik.
cerita lagi. konon nak balik sebelum 12. ada yang marah suruh pulang.be
nci.
tapi tak sedar. dah pukul 2 lebih. mati kau. layan aku smpai pagi.
dah macam kanak-kanak terbiar pun ade. haih.
byk benda kongsi. hampir semua. aku cakap apa yang aku nak cakap.
tak fikir apa pun. dia dah macam gnti kak D aku. lainnya, dia lelaki.
tapi lelaki bukan tipikal. aku selesa.
dapat kumpul lagi bunga. so sweeeett! blah!


Hakeem.

sahur. perut kembung minum coke refill.
kecoh bila ada perlanggaran. macam nak gaduh. poyo.
kelam kabut bila rasa imsak hampir tiba, hakeem dah kemas barang. chow!


Tangga Tinggi Tingkat 5


lagi sekali.simpan lagi cerita di tangga.seronok.
nampak langit tukar warna. sama macam dalam 'kipas kertas'.
sekejap duduk.sekejap berdiri.
sorang stim. sorang berair. complete. macam haram ajar aku bukan bukan.
kau lelaki dayus. cemarkan muka aku dengan lempangan kau. tak manja langsung.
aku tak ngantuk lagi gilo. mata aku cukup besar tapi tak sebesar suziana kau.
kau jentik tangan aku. kuat. sakit. aku beritahu bapak aku.
kau patut tahu seluruh badan aku sensitif pada sentuhan yang kuat.
haih. aku tau mata kau dah tak kuat. kau lemah tenaga batin.
cukup untuk hari ini. pulang dulu. terima kasih layan aku lagi :)


buka puasa di sunway pyramid.
mr.teppanyaki.
aku penat nak kunyah. rasa nk tidur.
tpi mata terpksa dibesarkan takut ada lagi si dayus lempang aku walau aku tau dia takde ketika ini.
aku haus. aku mula addicted pada coke balik. wahai dayus, kau jadi penyebab ;)
bye :)




No comments: