wall of face ;)

















cech adrea. ni lah pemain gitar saya ;)


aqlil aizat.asraf thaqib.muhammad aizat.yusmirnadia.hasnor rozaini :)

wajah wajah mereka ni lah yang banyak membantu memberi senyuman di wajah aku juga.
setiap saat walau banyak benda bermain dalam fikiran pun, mereka tetap akan buat aku gelak sampai macam nak putus urat leher aku.
dulu aku punya fadhzli, jazli. tapi busynya mereka buat rasa terbantut segalanya.
mereka peganti yang baik.cuma lainnya, aku terbatas dengan mereka. lelaki tulen kan. begitulah ;)

yusmirnadia mat pakeh.
awak kawan sampai mati. ingat tu ;)
awak akan jadi tempat peluk dan nangis saya.

aqlil aizat. cech adrea. asraf thaqib. hasnor rozaini.muhammad aizat
lelaki - lelaki ini buat aku terus tegak dan tegak.
layan mereka macam layan anak-anak berusia 2 tahun.
perlu dimarah. perlu dipiat-piat telinganya.
sayang korang ;)



No comments: