Sunday, August 22, 2010

kadang kadang kita di atas, kadang kadang kita di bawah

tajuk yang agak panjang ni si cech adrea yang bagi untuk dijawab ke pak guard kalau kitorang masuk lambat.aku xpaham apa idea kat situ.buat masa ini aku tak pernah guna lagi since pak guard tak pernah tanya kenapa kitorang selalu masuk kolej lewat :)

ok.ini bukan intipati sebenar yang aku nk tulis. pernah tak rasa keadaan seperti kadang-kadang kita kat atas, kadang kita kat bawah? aku jarang rasa macam ni. sebab aku sentiasa rasa aku berada di atas di dalam setiap perhubungan. hukum karma mungkin. rasa kembali apa yang kita dah buat.

aku penat ditinggalkan dengan perasaan tertanya-tanya. kenapa aku bodoh biarkan perasaan lama tu datang kembali? kenapa aku sanggup lepaskan sesuatu untuk benda yang masih tak pasti?
kenapa aku dibiarkan diberi harapan palsu? aku malas nak mendiskriminasi lagi. tapi kenapa masih berlaku lagi? aku salah percaturan mungkin. haih.

aku malas nak berpikir. aku kuat.itu yang aku tau. tapi bila sorang-sorang macam ni lah.
banyak sangat berfikir. sampai pecah nadi otak aku.
aku perlu seseorang untuk aku peluk dan cerita semua. tapi aku malas nk bercerita. malas nk buka mulut.capek.

aku cuma perlu kawan-kawan yang bisa buat aku gelak dan lupa segalanya.

bye.



No comments: