Friday, September 3, 2010

buka.wayang.sahur.




rumah atah. cool gila.
mahal sgt smpai tak snggup nk bkak tag price :)


3C yang terlibat :
  • yus.
  • cech adrea.
  • aqlil aizat.
  • aizat kulak.
  • hasnor.
  • adam.
  • ciken.
  • atah.
  • asyiq.
  • mimi.
  • zurin.
  • nina.
  • azfar.
berbuka di ikea.
berbekal minyak 2 bar. gila. highway. macam takde arah tuju.
pusing2 asik salah jalan.
lega bila nmpk signboard ikea.
tak macam aku expect. nampak lagi hebat foodcourtnya.
macam yg lain tp makanan fantastic :)
vegetarian pasta.5pcs meatball.daim cake.
terbaikkk :) besst lah freee! :) thnks weyh.
kenyang nak mampos.
jalan melalui perabot yang hak2 gojeh.
gila babeng. aku nak rumah macam ni boleh ?
haih. seronok hidup :)
jalan berbekal kepedihan di belakang.
tahan!aishh.

wayang di the curve
menyusuri lampu di atas kepala dan deretan kedai makan mewah.
hebat. cech cakap macam danga bay.
weyh. ni lebih grand. danga tak macam ni. loser sket. :)
menuju wayang. tak expect.
no money no talk. haih.
tapi rezeki dimana-mana.
4 tiket free. piranha. tayangan perdana :)
aku. cech. yus. adam
we're the lucky one ;)
date jom ;) seat asing. dua. dua :)

piranha?
ok je. makan budakk.makan budakk!
tu je keje si piranha.darah kepul2.
terkejut cech. nasib tak melatah.
haha. kalau 3D mungkin nmpak hebat.
tapi err agak malu tonton dengan lelaki.
haih. tutup mata :)

balik menonton. atah,kulak, cech buat keje gila.
maaf elianto. 3 bakul anda hilang.
mereka. bukan saya :)
terima kasih cech bagi aku bakul tu.
aku guna simpan bunga kau.
sweeett kan aku! blah!

sahur di NZ Taylor's college
sementara belum jam 2.
teruskan bersahur.bila lagi nak balik lambat kan.
berhampiran taylor's college. aku pun tak tau.
kedai cikai je. tapi hebat ye.
special jus. mcam siot air.
besar gedabak. rm3 untuk minum 3 orang.
indo mee terbaiikk :)
tapi borak2 dengan mereka pun seronok.
gemuk. adam kena raba. haha.
best mungkin badan mereka. macam nk tarik-tarik :)


terima kasih untuk semua ini. sumpah seronok jalan dengan korang. never expect korang segila ini. lain expectation mse diploma. mmg masyuukk ;)
gelak tak pernah henti. hebat :)
cool huh. hidup MC23 S3C ;)
thanks kepada yang memeriahkan lagi. husnul. mar. shark :)


No comments: