Saturday, September 4, 2010

selamat cech adrea :)



ok. ni cech adrea atau wan mohd syafiq :)
weyh postt khass utk lu!
SELAMAT HARI JADI :)
kalau kau baca, mesti kau cakap aku bodo.
aku tau. ada aku kisah? haha
mati kau.mati kau.mati kau.

meyh aku buat muka kau tambah merah :)

dia ni pemain gitar saya.
dia hebat main gitar :) dia buat lagu khas utk saya :)
suka tengok dia main gitar :)
poyo.gedik.cacat.semua dia.
dia suka kenyit mata kalau main gitar. gataaall! :)
kadang-kadang dia berubah jadi perempuan.
itu buat saya senang dengan dia.
orang kata muka kami sama. derrr? part mana? ntah.
kami adik beradik terpisah kot. nnt aku tanya bapak aku :DD
telinga dia selalu ada untuk saya
dia selalu ajak pergi mcd. refill air byk kali.
duduk kat tngga. dia yang ajak.
dia ajar saya yg bukan-bukan.mengarut!
dia selalu buat saya gelak.
buat saya nangis jadik muka petak.
semua dia.
mengada kaann?
itulah dia.
dia buat saya selalu benci dia.
benci kau.benci kau.benci kau ;)

tapi dia kawan lelaki yang paling baik.
thanks :)
aku tak sweeet. tapi atleast aku cool.
wish live depan mata kau.
dah. jangan sentapp dgn aku lagi :)

ini koleksi diploma.
bila tgok balik, tak pernah terlintas aku akan rapat dengan dia dan yang lain :)
dia pun sama.never expect. :)











mesti kau tengok gambar ni, kau nak ckp kau style kann?
haih. ok fine. aku lebih suka rambut kau tika ni oke ;)
thnks untuk semuanya.segalanya :)


mood aku sekarang : tengah mendengar lagu ku ada kamu - adira AF :)


No comments: