apa dalam minda

aku nak marah pun tak boleh.
'cukup psiko kepala aku lah'
.aku penat. tak tahu nak cakap macam mana.
terima je lah. bikin gila tau tak. *sigh

aku benci bila tiada ikatan. tapi aku juga benci bila ada hubungan.
hubungan memang satu yang merumitkan.
aku benci bila adanya perpisahan.



ada yang kembali muncul. tiba-tiba.
aku mula jadi keliru. dilema lagi.
entah lah. aku tak nak dituduh mainkan perasaan orang.
mungkin aku terlalu memberi harapan. haih.

balik rumah. bosan.
duduk shah alam lagi heaven.
kenapa sekarang aku mula malas nak balik jb untuk jumpa dia?
kalau dulu, teruja nak balik untuk jumpa. tapi bukan sekarang.
berbeza. betul kak D kata, "baru 3 bulan kat s.alam, berubah betul kan"

aku dengar lagu unintended.
aku suka lirik lagu ni. sweeettt :)
tiba-tiba aku rindu dengar petikan gitar.
cepatlah habis cuti.
tp errr.lupa. banyak assignment kena hantar.benci!

salam raya untuk yang kejauhan :)

No comments: