rasa itu tetap ada

memang rasa teruja macam nak sepak orang sana sini bila perasaan yang tak sedap mula datang.
buntu macam rasa nak hantuk kepala kat dinding. macam je lah. tak nak buat pun. gila. nanti hospital lagi. serik.
cuba betulkan apa yang mampu. tapi rasa itu masih tetap ada. tak hilang.
jangan buat kelakar nak buang rasa tu. memang tak mampu. hilangkan resah yang lain, tapi diri sendiri macam harrrrammm resah nak mati.

masih ada jalan. bahhhhhhaaaaaaavi lah. benda kecil je pun. pikir macam nak mati.
lah. yang kecil itu lah besar sebenarnya. cuma sedar dan tak je.

owh. ada rasa lain. masih ada dan tetap akan ada.
rasa perasaan penuh bunga :)
tak pernah janggal. takkan hilang.takkan pernah berhenti.
tetap dan akan ada. selesa.

owh. ada rasa lagi. rasa nak tidur.
dengan assignmnent yang dah bersepah dalam kepala.

tak kisah. berbanding rasa tak keruan tinggal dalam hospital.
ini lagi bebas.
bila masa nak habis. tak sabar.
masa lapangkan diri.masa tu aku tunggu.
dapat bersiar-siar macam dulu-dulu :)

eh fast food.eh coke. gua rindu lu tau.
bila nak baik ni? tunggu masa aku telan kau :)


No comments: