...

tiba tiba rasa nak post gambar.
tiada yang berkaitan. saja bosan. tunggu yus. lapar sangat dah ni.
haih.

ni memang muka natural gila vavi. dengan pakaian saiz xxxxxL agaknya.
ikut hati tak payah pakai seluar. tapi apakan daya.
tapi rasa macam orang gila pun ada. besar sangat saiznya tu.


ini tangan kiri. sebelum dicabut dan ditukar ke tangan kanan.
ok.bayangkan dari penutup kelabu tu, jarumnya hingga ke pergelangan tangan.
memang panjang. tapi tak sepanjang jarum untuk tangan kanan. lagi macam harrrrammm besar.
buatkan pergerakan tangan kiri SANGAT2 terbatas.
dan aku dah rasa bagaimana orang yang cacat tanpa tangan.
segala macam benda aku mampu lakukan dengan satu tangan sahaja.
oh.ada satu masa, dua-dua tangan aku tak mampu digerakkan.
bayangkan.


ini ubat yang aku maksudkan. namanya antibiotik tazocin. rasanya lah. sebab itu yang selalu aku dengar. memang nampak kecil tapi sakitnya perhhhhh wa cakap lu.
memang bikin air mata jatuh.cukup sekali mimpi ngeri aku.




oh.ni bukan makanan hospital.
takde kena mengena. langsung.
cuma mungkin warna hijau.sedondon warna baju hospital.
ni errr 'patah' namanya.
memang namanya patah. bukan aku suka2 bagi.
aku tak tau makanan orang mana.
tapi aku akan makan bila balik batu pahat.
tapi sangat jarang ada yang masak.
aku suka. sedap. tiba-tiba rasa nak makan ni.
mama :( nak plzzz.



No comments: