pertukaran

oh hye.
banyak benda nak tulis. kalau cakap, mmg tak berhenti. jadi baik tulis. ada limit.
menghabiskan banyak masa dalam konti. ini radio broadcasting punya pasal.
recording suara aku yang macam kartun animasi ni.urgh. buat aku letih satu badan. pinggang ni pun mmg carik pasal.

oh.berkata tentang animasi. event berlangsung agak..errr.. bolehlah.
dengan cuaca suhu bilik yang agak buat orang marah. kelas tak ber air cond jadi pilihan hati. kenapa?
haih. penat ke hulu ke hilir. tapi aku suka satu benda. write ur own love story.
tulis satu cerita tentang aku. tapi untuk kaburkan mata, tulis satu cerita lama. cerita yang sangat lama.
tapi masih ada.
sibuk dengar petikan gitar. gua mmg in love dengan unintended. mulut asyik keluar lagu tu. entah.
tapi ada satu menarik di pintu. yus lah ni. haih. ada lagi rupanya. kenapa kena sibuk.
tapi ada satu perasaan kurang enak muncul. cuba biarkan. lihat sampai bila.
memang tak nampak. tapi lain. sangat lain. lain dan lain. kena selam jauh baru jumpa.
ah.aku benci berfikir.

jumpa doktor. swasta. check up kidney. memang ada jangkitan. cuma perlu masa.
tunggu follow up di hospital klang. lama lagi. 1hb november.
"kalau scan, masih ada kat kidney tu, means itu bukan nanah. then baru kita siasat"
ok. aku harap takde pape. air kencing clear :)
miracle oh miracle. gua dah rindu nak makan macam-macam ni.
aku benci terkongkong dalam piramid makanan buatan sendiri.
ah. swasta. bukan apa pun. dah rm88. haih

test ctu. mmg takde input dalam kepala. tukar soalan. harrrrammm! satu benda gua tak tau.
ok. masa untuk ikut logika :) maaf ustazah :)

pizza. lama mengidam. akhirnya. pandai taktik aku. lemah juga dia. ahah!
tp aku mmg rasa nak tarik air coke tu depan mata aku. tapi masih gagal. urgh!
satu cerita terbuka. memang harrrammm kalau ingat.
tapi aku tau aku ada yang di belakang aku.buat aku terus kuat dan tak perlu takut lagi.
oh satu benda. dia tipikal lah. budak budak punya style. dah. tutup buku. cerita diploma kot.
ada satu perihal aku suka. terkeluar secara ikhlas. hebat juga aku ni. tak terfikir.



oh wayang. nak tengok the other guys. confirm kelakar.
tapi tukar. the switch. harap seronok.
ok. memang seronok. pertukaran yang tak terduga.
comelnya. nak budak kecil tu.nak plzzz :)
aku agak mula tukar persepsi. cerita macam ni bukan pilihan aku dari dulu. hambar.
tapi rupanya ada satu yang menarik dalam cerita macam ni. suka :)


p/s : aku tau kau tau. jangan risau :)

No comments: