Tuesday, November 2, 2010

♥ ♥

Life As We Know it.



tonton dengan si gila. kami memang takde jodoh dengan time wayang.
semua lambat. dan sebab tu, memang ternganga beberapa jam untuk tunggu masa.

oh. sebelum tu.

lengkapkan kerja yang terbengkalai.
menuju ke fakulti. rasa ada aura lain macam.
dah agak.
"eh, in relationship!"
ah. aku malas nk dengar ayat tu.
si gila ni bukan ada. aku yang kena mengadap semua.
rasa nya kalau mmpu bertukar warna kulit muka, merah mak ngah lah jawabnya.
malu.
"ish, kena hack lah. yus lah ni"
maaf yus :)

"mana? lamanya. date dgn ustaz?"
ah. dah lambat. date. wayang.
si gila ni dah rindu sgt agaknya. sebentar ye.

Life As We Know it.



bila tonton cerita ni. rasa nak baby.
dah lupa kisah gila aku dan yus. sampai terfikir takut untuk kahwin.
ah. memang gila. bodoh rasanya.
eh. lelaki ni hensem tau. nampak je selekeh tiada arah tuju.
tapi dia sweeeett ok ;) walaupun dia nmpak mengarut.

tiap kali scene baby ni keluar, aku rasa setiap gadis dalam wayang tu akan mengeluh.
"ah, comelnya."
masa tu jugak, aku rasa semua teringin nak baby.
yes, termasuk aku.

ras teruja nak cerita tentang cerita kat yus,
eh. makin jarang aku tengok wayang dengan dia.
sejak ada pasangan masing-masing.
maaf.
mungkin kena ada hari girls day out :)
later on. after comm research mungkin :)
oh. tak. after submit animation :)

eh you again. kepingin rasanya.
"nnti tengok sama-sama tau. after management :)"

ya padi.untuk kau :)

bye.

p/s : seronok kalau hidup seperti yang kita rancang ♥ happily ever after ♥

No comments: