Friday, November 12, 2010

bye shah alam for now :)

untuk masa sekarang, bye semester 3 :)
bye shah alam juga. meaning semua benda di shah alam. untuk seketika.
sebab aku akan kembali. tunggu ye :)

semester 3. awak seronok tau. ajar banyak benda. kenalkan pada benda yg aku tak pernah tau.
jumpakan aku pada suatu benda yg tak pernah duga. mengubah sesuatu yg memang perlu diubah.
dan berikan satu pengalaman di hospital yang agak mengerikan.
terima kasih semester 3. harap saya saya tak jumpa lagi subjek2 awak semester 4. sebab saya tak nak :(
saya nak belajar benda baru :(



kawan-kawan MC23 S 3C :) awak adalah terbaiiikk :) havoc, fun and crazy :)
terima kasih untuk segalanya :)




terakhir di pizza hut melaka :) eh gila, terima kasih.

haa. ni lagi sekor. terima kasih buat semester 3 saya sangat seronok.
harap jumpa lagi semester 4 :)




terima kasih kawa-kawan ceriakan semester 3 saya :)
rindu kalian :( balik ke diploma jom :)



oh farisha, maaf tak minta izin curi gambar awak.
eh, suka hati lah. haha
seronok kan jumpa balik di shah alam selepas lama hilang :)
terima kasih sebab lengkapkan apa jua makanan yg saya inginkan. hehe :)
oh, ice room. nanti ye


bye semester 3. eh, hello MC23 S 4C :) jumpa awak semester depan.
cepat lah balik ke shah alam. bosan di sini :)


No comments: