takkan pernah berubah

hey, hari tu yus kata ada yang bikin panas. memang. panas hati juga.
takde kena mengena dalam hidup aku. tiba-tiba muncul.
memang minta kena maki. mengarut tu namanya.

eh, biar lah muncung mana mulut aku. trademark. haha. so what?!
malaysia tak terima awak. boleh tak kata begitu. takpe lah.

malas nak gaduh. tak dapat apa. macam tak matang je.
aku dah matang kan? yes, i am :)
cuma lihat apa yang berlaku. rasanya tak de pape.
sebab apa sahaja pun, ia takkan ubah apa-apa. takkan :)

game start. let it be.

hey, adik aku ni asyik nak bergaduh je. pelik lah. berbalas status. mngarut je.
macam tak matang. haih, suka hati kau lah.
ok dah. bye.

No comments: