habis cerita


cerita lama.
dah tutup buku.
selepas 3thn 10 bulan.
harap awak baik-baik saja.
terima kasih atas segalanya.
awak terbaik. maaf.

jangan risau. dia ada untuk saya.
dia macam awak.
pandai untuk layan kepala saya.

harap saya kuat begitu juga awak.
im sorry good bye :(
p/s : saya perlukan kalian untuk saya peluk.saya masih lemah :(

2 comments:

NUR JANNAH said...

salam
fadhila..smua akan berakhir..
stiap ptemuan pasti akan berakhir dgn perpisahan...tp perpisahan tu hnya pd dunia
tidak pada akhirat

biar kita bpisah dan kehilangan dgn smua y kita sayang..y kita cintai

xkisah hilang tu semua
xkisah hilang org tersyg
tapi ingat lah ALLAH ada bersama2 fadhila..
DIA tak pernah kecewa kn kita(manusia)
dwaktu kita sakit DIA y sembuhkn
bkn ubat..bkn DR..bkn kamu y sihatkan
diwaktu lapar DIA beri makan
diwaktu kmu keseorangan DIA y temani kmu

di waktu sekarang ni...jgn fikir ape2..jgn ingat apa2.
TAPI ingat lah ALLAH ..merintih padaNYA
menangislah kalu perlu..DIA pasti mendengar doa2 kamu...
CINTA ALLAH xpernah mgecewakan..
CINTA MANUSIA ni hanya nafsu je..mahukan nafsu..
bakal berakhir dgn kekecewaan...
tapi dgn ALLAH x...ALLAH sgt BAIK ...CINTA SEJATI..CINTA ABADI...

CINTAI LAH ALLAH..
:)

wake up!! fadhila..ALLAH always be here wit u
ALLAH KNOW..but we NOT..
ujian ni adalah kasih sayang ALLAH bt kamu
DIA syg kamu lebih..sb tu DIA uji kamu
sb DIA nk gantikan seseorg y lbh baik dri dia y sebelom
""perempuan y baik adalah tuk lelaki y baik
perempuan y keji tuk laki2 y keji""

berdirilah dgn HATI Y BARU


mulakan khidupan y baru!!
semoga berjaya......menjalani kehidupan baru
^______^

fadhillasamsudin :) said...

terima kasih. terharu :')