bodoh lah!

bodoh lah cicak man ni. kenapa aku kena tengok lagi. ok. sebab bosan sgt.
tiba-tiba sedih tonton cerita ni. kenapa danny kena mati. eh. dah lah.
cerita cicakman je kot.

haih. sebenarnya baru pulang menikmati ayam taiwan, cool blog.
bersama seseorang. janggal katanya, tapi cuba biasakan.
seronok sebenarnya bila dapat berkawan seperti biasa.
cuma rasa itu tinggal rasa untuk kawan. bukan lebih macam dulu.


sebab rasa lain tu ada yang ambil. takkan pernah berubah.
dan aku sendiri dah malas nak patah balik sebab rasa untuk itu dah hilang.

eh bodoh. stuck idea aku nak tulis sebab tonton cerita renjis ni.
kisah nak kahwin dua. eh bodoh lah. haha

ok. serius.
awak, maaf buat awak rasa tak menentu. saya cuba ubah ye.
segalanya akan baik :)
tp jangan risau. rasa itu milik awak ♥ tetap :)


aku rasa semua sudah kembali asal.
tapi rasa nak balik shah alam sgt memuncak sekarang. haih.
bye.

eh, "rasa nak sayang. tau."
eh bodoh, gua rindu lu tau!

agak-agak bila boleh ice skating ek?huh!

No comments: