salam aidiladha


salam aidiladha untuk semua umat Islam :)
maaf. tak sempat nak sembahyang raya. penat semalam masih belum terbayar :)

berangkat ke rumah mak cik di simpang renggam.
sampai sana terus tidur. tak peduli apa.

tapi mimpi tu buat aku terbangun. cis kenapa kena muncul tika ni.
buat aku rasa takut. macam kisah tu berlaku dengan real.
sangat real. nasib aku tak sempat lelehkan air mata sebagaimana dalam mimpi tu.
ah. malas nak tidur lagi. bangun dan makan.

beraya lagi. tapi sempat buka laman mukabuka.
yus. aku rindu kau. tak sabar nak jumpa ahad ni.
banyak cerita perlu dikongsi :)




seronok bergambar sampai lupa beg tertinggal dalam rumah :)


itu kakak. pakai baju aku. cis. itu cotek. baju aku juga :)



أرسلت هاري رايا حاجي


ke renggam. ke rumah pak cik. rumah baru katanya.
baru pindah. masih fresh. tapi makanan itu sedap sangat :)

pulang, tidur lagi. mimpi buruk lagi.
ah. penat nak tidur macam ni.
bangun tidur, pizza hut, dominos depan mata. uh. syurga :)

eh, myvi kemek dilanggar kereta.
kereta jiran sebelah.
lagi sekali. viva dah dikemekkan lagi oleh cotek.
haih. entah lah.

malam ni seronok. dengar banyak celoteh yang lama tak dengar.
rindu suaranya. kasar.
dah lah. malas nak cakap pasal kau. yang penting
" 난 당신이 사랑하는 미스 "
bye :)

No comments: