seminggu sebelum istiadat :)

Memang tak sabar nak berangkat ke shah alam.
Atas dasar nak ke raptai dan ambil jubah.
Tapi atas dasar lain juga aku ke sana.
Rindu mungkin. Ok persetankan.

Ada satu cerita. Permainan bermula.
Tika sibuk berbual. Di belakang lain jadi.
peluk cium.lama tak jumpa kan.
Aku malas nak ambil kisah. Sbb aku tau siapa dia dan siapa kau.
Biar lah.

Dalam seminggu ini juga, jadual aku padat.
Teman kan dia membeli.
Dan utk pertama kali. Dia berambut pendek. Agak janggal.
Tapi aku suka. Dari sudut mana, entah.
Tapi suka. Nampak kemas dari sebelum.
Macam biasa, dia tak pernah cerewet dlm membeli.
Cuma mgkin cara aku dan dia beza. Mahal pun boleh beli. Haih.

Minggu ni juga dihabiskan brsama kawan. Farisha fuad.
Dia memang tak reti duduk rumah.berjalan-jalan.
Malam dibawa ke uptown.
Kalau lah sekarang berduit, mungkin ada barangan yg dibeli.
Apa kisah jenama, asal cantik.

Dah lama tak lihat Bandar Kuala Lumpur sesi malam. Memang cantik.
lama sungguh tak jejak KLCC.
Seterusnya ke ice room. Finally.
Eh, kdg2 awak indah khabar dr rupa. Cuma ice-cream yang menggiurkan.
Bergambar ke putrajaya. Cantik. Yelah. Pakai D90 kan.

Seterusnya ke Pavilion. Tempat yang lama mardhiah nak pergi. Ah. Tak best.
Let Me In & The Next Three Days.
2 filem barat yang perlu banyak kefahaman.
Tak sukar untuk tafsir cuma malas.

Ke jalan Tar. Atas dasar nak mencari tudung tika konvo nnt.
Aku mmg takut nak ke sana. Dikelilingi ramai orang.
Terlampau ramai. Naik rimas. Hujan pula. Ah.

Ke ikea. Bawa kakak nikmati meatball & daim cake.
Yang pasti, aku pun memang teringin.
Agak jauh. Penat. Jalan sesak.
Baru tika ni aku rasa sesaknya jalan kuala lumpur.
Ah, bila bekerja, aku nak cari rumah sebelah pejabat.

Tuntasnya, sangat seronok. Nak terus tinggal sini.
Cuma tak bisa. Haih.
Bila nak kembali masuk ke semester baru?
Bye :)

cerita dalam gambar.













putrajaya :)


Thai Express Pavilion, KL




secret recipe mid valley, KL

No comments: