Thursday, December 2, 2010

setengah hari bersama si gila ♥

memang tenang hari ini. tak hujan.
dah hirup sup panas pama, sambil tonton G-Force yang baru separuh jalan.
teguk hot chocolate. air terlebih. makanya, rasa air lebih dari chocolate. haih.
hari ini pula internet laju semacam. hebaat!

cerita setengah hari semalam.
ke shah alam buat kali terakhir untuk tahun 2010 ni.
semester depan bermula tahun 2011.
ah. apa cerita dengan result aku.
ada yang kata ramai repeat comm research, paper si abg Z tu. haih.
dan sampai sekarang aku memang tak tenang kalau tiba2 rindu kat abg Z. cis.

ok.semalam langsung tiada idea nak ke mana.
menonton?tak.shopping pun tak.
jalan-jalan sekitar tasik Shah Alam.
lokasi shooting aku dan yus sebelum aku masuk ke hospital. gara-gara kena hujan di situ.

tiba-tiba idea si gila ni datang. jom ke 'dunia basah'!
ah.baju tak bawa.yg dalam tu yang penting.
sanggup ke kedai cari yang baru. si gila ni punya pasal.
aku pun dah lama tak berseronok cara ni.
apa salahnya.
lagipun dapat lari dari kena jatuhkan reputasi kena tolong seseorang masak. mati aku!

sangat seronok. bodoh memang bodoh.
macam budak-budak cuti sekolah.
tapi seronok.
ambil beberapa gambar yang boleh.
jadi, aku bisa lupakan gambar konon cantik mereka berdua tu.
aku punya lagi cantik lah :)






agak-agak bila aku boleh ambil gambar2 yg lain dari kau ek.
kelantan - johor. dekat ke?
memang kena tunggu next sem lah ni.haih.

bye :)

No comments: