gua dah sangap ni.



eh, orang lain fikir sangap itu sesuatu yang sangat hodoh maknanya.
tapi tidak bagi anak-anak johor.
sangap itu menguap lah. haih.
gua dah sangap ni. mengantuk lah. tapi rasa tak boleh tidur.

macam tu juga perkataan gebar dan gerobok.
apakah? gebar sama dengan selimut.
gerobok? almari ye :)

kan. pelik. ikut bahasa masing2.
kopek? apakah? haha.
kelantan faham lain. kita faham lain.
kelakar lah weyh. tapi agak comel :)

ish.tikah ni tukar-tukar channel tv. buat aku pening.

eh, ada lagu bila cinta versi wanita. astro prima.
promote siri lagenda budak setan lah ni.
teringat cik sha.. cik farisha :)
gila dengan lagu ini. entah apa yang seronok? itu cuma dia saja tau :)

lagi sekali sbs gayo daejun 2009 di astro :)
eh, layan jap lagu gee :)
comel weyh.





haa.. memang susah lah kalau aku dah tau nak post video kat blog.
haha.

bye :)

No comments: