ini hadiah. dan aku tahu nilainya.



ini hadiah. ye. ni hadiah dari si gila ni.
memang tak reti suprise kan. dah lah beli depan aku.
memang terang-terang aku tau harganya.
terus bagi dan disuruh pegang.
"biar nampak sikit aku bagi".

yelah. orang beli beli hadiah, punya kaw-kaw nak rahsiakan harga.
takut termurah sgt lah, termahal sgt lah.
tapi, biasalah si gila ni. apa dia kisah :)

ada satu coklat Forrero rocher disitu. memang tak lah aku nak makan.
rasa ralat kalau kosong. dah tak cantik.
pernah juga aku dapat hadiah sebegini.
ada 3, 4 forrero rocher. tapi sampai sekarang aku tak makan.
biarlah berkulat ke expired ke, janji bunga itu masih cantik :)

pernah aku nampak hadiah begini di rumah sepupu aku.
bertulis "i love mom". maksud utk ibu kan.
takkan utk kekasih. jangan buat kelakar pula.
tapi forrero rocher nya dah hilang.
bunga tu jadi kosong. hambar.

haa. tak kisah lah. ikut masing-masing :)
bye :)


No comments: