Saturday, December 18, 2010

haa aku anggap ni kenyataan maaf terbuka yang main-main

haa. sebelum ni aku ada cerita tentang seorang gadis nama Aini Haslina yang tersilap beli tiket wayang.
dia post kenyataan di wall group Keturunan Allahyarham Hj. Abdullah di mukabuku.


ok. mungkin ada yang tak jelas. biar aku jelaskan lagi. haha :)

kepada cucu2 yg terlibat..!!

Disini ak, Aini Hussin ingin membuat pengakuan bahawa:
*bukan pengakuan maaf secara terbuka yerk!

sabtu y lps bkn salah ak ok! ade sbb nape berlaku sedikit kekecohan!

    • Aini Haslina Hussin ‎1. ak berniat nak bwk mardhiah jln2 kat MID VALLEY. bkn KLCC.
      36 minutes ago ·
    • Aini Haslina Hussin ‎2. ak nk bg peluang kt korg mkn KFC. p/s:kpd adek gondong,ak dh tolong ko bg peluang minum air gas. kepada sapik&adek bardik, ak dh kasik korg mkn ayam. sampai berebut2 kan? haish.
      34 minutes ago ·
    • Aini Haslina Hussin ‎3. ak mamai mse book tiket sbb pg b4 g broga tikah kejut ak 5minit awal ok!
      34 minutes ago ·
    • Aini Haslina Hussin ‎4. korg sebenarnye dalam rncangan terbaru, KORANGKENABEB!
      34 minutes ago ·
    • Aini Haslina Hussin last but not least, GOTCHAAAAA...!!!!!!!!
      33 minutes ago ·


aku anggap kenyataan ni kenyataan maaf secara terbuka tapi agak main-main.
sebab kau malu nak mengaku kan. haha.
btw, terima kasih. atleast aku dapat minum dan merasa kfc. dah lama weyh. haha :))




oh. ini group aku. seronok. sebab hanya yang terlibat dapat baca. boleh wall-to-wall secara private dan chat secara beramai-ramai.
pama crews ditubuhkan bawah aku.
keturunan Allahyarham Hj. Abdullah dibentuk oleh kakak. disini sepupu-sepapat dapat bincang dan berbual konon-konon nak berjimba ke mana. seronok kan ? :)
yang lain tu under classmates and coursemates. di sinilah dapat suarakan apa yang tak puas hati.
lebih-lebih lagi tentang assignment dan pensyarah. yeah :)
cheeersss! ;)

bye :)

No comments: