haaa gaduhlah banyak-banyak lagi



ada entry aku baca. gaduh gaduh. tikam belakang. cakap belakang.
bukan pasal aku pun. tapi aku pun tak paham sangat.
tak boleh nak sebelah mana-mana pihak.
kalau perangai dah memang macam tu, siapa pun dia, tak boleh juga nak backup.
panas juga baca. tapi suka hati kau lah. hal kau. suka hati.
pandai-pandai bawa diri masing-masing.
biasalah. tempat baru. macam-macam benda baru jumpa kan.
last-last adalah yang yang kena jadi orang tengah. haa. masa tu lagi macam-macam kau kena hadapi.

bukan nak cakap macam baik sangat tak pernah gaduh dengan orang.
biasalah. lagi-lagi perempuan. ada je benda tak puas hati.
tapi aku tak suka nak buat musuh.
selagi boleh senyum, senyum lah kau.
tak dapat apa pun kalau gaduh.
sebab gaduh ni macam kelakar. cakap belakang. nanti nama kau juga buruk kan.
penat je bapak aku cari nama sedap-sedap.

dah lah. biarkan. sebab hal ini buat mereka belajar dari kesilapan :)
eh, tau tak "Experience is the best teacher" ;)
selamat belajar adik-adik :)
bye.

No comments: