Monday, December 13, 2010

ini tentang apa yang diputuskan.

10hb Disember.

semalam aku ulang kali tekan refresh. semata untuk lihat keputusan.
keputusan apa? apa yang diputuskan pensyarah terhadap peperiksaan kali ini.
examination result.
ulang kali refresh. masih gagal. ah!

cerita lain di facebook.
page class aku dipenuhi post2 yang mendebarkan.
result. repeat. Dean List.
ok bye. aku malas nak baca. cuak.
terpandang satu post. check melalui email.

memang ada dalam email.
bergerak ke bawah secara perlahan.
tangan dah kering cuma jantung aku macam nak berlari kencang.
aku dah nampak C+.
itu cukup buat aku lega.
turun lagi.
jelas tertulis AD(dean list)!

permulaan yang sangat cantik.
biar tak tinggi mana. aku tak mahu ulang apa2 pun.
aku tak nak jumpa abg Z lagi. cukup lah.

cuma agak terkilan ada yang terkandas gara-gara abg Z.
maaf tiada disisi untuk awk peluk :(
harap semester depan bermula dengan baik.

subjek semester 4, please be nice okay :)

bye :)

No comments: