Thursday, December 9, 2010

agak-agak tangan aku ni basah.

bukan sebab berjangkit dgn si gila sampai tangan aku basah tengahri ni.
tapi sebab aku nervous! nervous ok.
buka mukabuku dengan harapan untuk berseronok. *that the facebook used for okay.
tapi rupanya di facebook dah kecoh pasal keputusan.ah!
ada yang DL. ada yang marah dgn pensyarah. ada yang pasrah.
seorang dah kena repeat. paper abg Z. ah! benci. buat aku lagi takut!
aku cuba buka student portal. tapi bukan rezeki.
examination result closed for viewing.
maksud, aku kena tengok 10hb, esok lah.
sebab dalm jadual, result keluar 10hb.
mungkin td untuk pra-toonton mungkin.
jantung aku macam nak gugur ni.ah! :'(

tadi ke hospital.
mama perlu pengesahan sebab sakit tu masih ada.

"dah normal. sakit tu akan beransur hilang nanti"
"makan takde masalah, selalunya buah pinggang berkait dengan ir. jadi minum air kosong sekurang-kurangnya 2Liter sehari. ke tak cukup?"

kepala dia ah tak cukup. terlebih cukup tau tak. muntah aku minum air banyak2.
dah lah. malas cerita. aku still nervous. bukan pasal sakit ni.
tapi result aku.ah!

No comments: