tiada tajuk yang dirasa sesuai.

kalau nak diikutkan, rasa tu tak lah tinggi mana.
tapi tiba-tiba ada. kenapa hari ini.
nk diberitahu salah, tak diberitahu rasa tak jujur.
entah. rasa ralat tiba-tiba.
ok. aku rasa word yang sesuai bukan ter rindu. tapi teringat.
itu je.

ah.clearkan semua. senang.
padam.padam. kan lebih baik.
tak sakitkan ramai orang. haih.

kan dah buat rasa bersalah ni memuncak.
ish. kalau kau ada kat sini, sekarang aku datang.
benci tau tak jauh jauh ni.

petang dah berangkat ke JB.
dalam erti kata lain back to basic.
routine yang membosankan.
tiada hala tuju cuma makan,tidur,on9 dan kerja rumah.

menghitung hari untuk ke hari itu.
harap semua baik2 sahaja.
senyum :)
bye.

No comments: