Friday, January 7, 2011

dah lepas rindu :)

akhirnya, sempat juga bersama-sama mereka walaupun sekejap.
yusmirnadia, jazli, fadhzli.
kalau ikutkan semester lepas, masing-masing punya hal. tak sempat nak bersua.
lagi-lagi kalau dah masing-masing dah berumah tangga :)

pakli kopitiam. semua atas Jazli. lama dah rasanya dia kata nak belanja.
dari semester 5 diploma dulu. akhirnya terbayar :)

bercerita tu kan seronok. dapat tahu gosip masing-masing.
bertambah pengetahuan. sebab bila bersama mereka, aku rasa tiada limit untuk apa yang nak dikatakan.
semua boleh. tak perlu nak selindung. dan masa tu baru kita tau cerita yang sebenar.
tak perlu dengar dari sebelah pihak je kan.

nak lepaskan nafsu berkaraoke tapi dah tutup pula.
ke Mcdonald. dapatlah merasa ice-cream. nak makan benda lain takut dimaki hamun pula.
haih.

tiba-tiba rasa rindu melaka. itulah. kalau dah jumpa mereka, ayat yang mesti keluar, "kan best kalau kat melaka sekarang. mesti kita tengah lepak kat dataran pahlawan sekarang"
lagi -lagi sebelum jumpa mereka, sempat ketemu si gila ni.
dia boleh pukau aku suruh ingat balik apa yang berlaku saat 6hb Januari 2010.
bingung aku kena inat balik. tapi seronok. rindu rumah sewa lama. lagi heaven dari sekarang :)

nak siap ke kelas.
takde kelas pagi. tiba-tiba kelas petang. rasa malas. *sigh

tak sabar nak lakukan suatu aktiviti. harap menjadi :)

eh kepoh. aku rasa sangap tu title blog aku before ni. haaa. curi!! :)
bye :)


No comments: