kenapa jerawat makin banyak?

"kenapa kat dahi kau makin banyak jerawat? dulu bukan kau flawless ke?" (fadhzli, 2011)

"weyh, asal kau dah ada jerawat?" (asraf thaqib,2011)

"kenapa sem ni pdy ada jerawat. hormon cinta dah keluar lah tu." (tarmizie ibrahim, 2011)

ini antara yang menegur. hah. banyak kot! benci lah weyh.
nak kata berangan, dulu pun berangan. sama je. tapi kenapa sekarang.

oh. sebab semester ni ada 9 subjek, 28 kredit hour.
banyak assignment yang menagarut yang aku kena fikir.
lebih-lebih tentang politik. dan sememangnya dari dulu, politik bukan pilihan aku.
urgh. bila nak hilang ni. cepat lah habis. rasa tak konfiden seyh.

ok.bye.

No comments: