Wednesday, January 26, 2011

sekarang dah tak boleh makan angin sangat.

shooting ke luar. mengikut perancangan, banyak aktiviti nak dibuat.
persediaan yang rapi. pagi juga lah aku bangun. bangun sendiri tanpa bantuan.
hebat kan. wah. ok. tak. bantuan alarm hp.
pagi tu aku rasa mood semua dalam keadaan baik since aku malas nak bertekak dengan si gila tu.
dia pun reti kan nak cakap sorry. pertama kali aku rasa aku bangun dan senyum dapat msg sebegitu.
kan senang macam tu. tak lah aku marah sgt


lagi lagi bila aku dah berani nak rempuh seseorang yang konon hebat.
kalau kau mula nak bermain, aku rasa aku pun seronok nak bermain.
dan terima kasih sebab aku rasa kau tambah mood aku pada pagi tu :)

bersama asyiq, hasnor, dan neena. ke arah Mines.
si gila ni bawa kereta buat aku pening.
so, no wonder lah aku muntah. maaf tasik titiwangsa. aku tinggalkan kesan jelajah aku di situ :)

water Orb di the Heritage serdang.
nampak macam seronok. cuma rm20. tapi aku boleh rasa kepanasan dalam bola tu.



tapi disebabkan rasa tak seronok, kitorang menjelajah MAEPS di serdang.
nasib baik kakak mampu bagi direction yang betul. terima kasih :)

dan buat kali pertama aku mampu bermain go-kart.
murah je. rm25 untuk 10 minit. lagi-lagi kalau weekdays, rm18 je bersama student card.
selama ini aku takut nak naik. entah macam mana nak handle.
tapi memang seronok. tapi nak tekan laju tu macam masih tak berani. first time lah katakan.
si hasnor dan asyiq ni bajet pro. aku jaga rahim. tak macam korang.
lain kali nikmati masa tu. masa tu emas. haha :)

tapi atleast aku mencuba sesuatu yang seronok.
ke arah atsik titiwangsa. aku dah mula rasa penghadaman mula tak baik.
banyak sangat angin aku hirup masa memandu go kart tadi.
kan dah cakap aku muntah di situ.

makan di kg. baru. ayam penyet. masih kurang selesa.
nak jamah makanan pun macam tak rasa.
hampir tiba di heritage kembali, aku luakkan semua apa yang aku dah makan.
kira rugi aku bayar hampir rm15 untuk ayam penyet tadi. semata untuk muntahkan balik.

ezzat asyiq, maaf. kereta kau :(
aku dah suruh cech settelekan. apa-apa hal, kau cari dia :)

kepala pun dah ting tong. sama macam cuaca. mula tak elok.
menghala pulang ke shah alam. dah dibekalkan asam.
makan lagi kerepek lays salt+vinegar. rm10.70.
mahal lah! aku memang tak sabar nak sampai rumah.
memang rasa nak bogel dan baring dengan tenang sekarang.

ke arah extreme park. disebabkan cuaca, terpaksa batalkan hasrat nak memanjat.
pulang rumah, muntahkan balik semua apa yang ada. sampai dah tak tahu nak muntahkan apa lagi.
badan aku dah ringan. perut dah kosong. kepala dah ting tong.
kalau rasa boleh pengsan, aku dah pengsan mungkin.

risau juga. takut ada kerosakan dalaman lagi.
nanti kena hantar 'workshop' lagi.
yang lain dah bising suruh ke klinik.
dan mereka tahu klinik bukan pilihan aku.
malas nak berdepan dengan karenah doktor yang banyak soal.

tapi malam tu aku rasa sedikit sihat. terima kasih awak

dan sekarang pun makin sihat.
haa. kan dah cakap, angin je. nanti ok lah ni.
tak payah peningkan doktor semata untuk angin je.

bye :)

No comments: