Wednesday, January 26, 2011

macam dah lama tak berdua macam ni kan ♥

kalau dah ikutkan, make up aku memang dah cair. dah takde mood aku nak keluar.
tapi si gila ni memang pandai betul kalau nak buat senyuman ni keluar balik.
sebab tu aku sayang kau tau tak!

ke arah ikea. nasib tak jem. kalau tak aku rasa makin besar telinga dia ni.
entah . aku rasa aku mngidam meatball. bukan daim cake lagi.
satu hal lagi boleh terus menonton di sana.

sebelum menikmati makanan, menikmati pemandangan dalam ikea.
perabot2 yang cantik tu pun dah kira pemandangan cantik untuk aku.
nak menonton wayang pun tiada apa yang menarik.
semua bukan cerita aku.
terus ke Mid Valley. tapi mid valley sekadar berjalan-jalan bodoh.
wayang kat situ pun tak menarik perhatian.

terus ke bukit ampang.
malam. hujan. aku pun ingat tak ingat je jalan.
si gila ni bising kata bosan. memang macam nak terbang mood aku malam tu!
tapi mampu juga sampai kat sana. aku rasa aku suka pemandangan macam tu.
dan masa tu baru rasa macam dah lama tak berinteraksi berdua macam ni.
kalau dalam kelas, memang TAK lah nak manja-manja.
memang aku tampar.

agak hampir lama di situ, baru tiba-tiba teringin ke look out point.
macam nak makan di Haven. tapi dah lambat. tutup :(
tapi nasib baik ada look out point western restaurant.
hah. memang cantik lah. kosong. dah disewa si gila lah konon.
lihat pemandangan dari atas. konon romantik :)


sumpah macam rasa tak nak balik. tapi memang kena balik.
terima kasih untuk hari tu wahai wan mohd shafiq
:)




kau comel!

bye :)


No comments: