saya ada ramai nenek. tahniah kepada saya :)



bukan nak cerita pasal the Fadhilla's. tapi nak cerita tentang nenek saya.
haa. nampak tak grandmother tu. 2 orang sekali gus. nenek angkat.
takkan nenek kandung. gila kau. nenek aku ada facebook plak.
seronok papa kalau macam tu. kurang sikit rindu kat nenek kan.
eh, rumah nenek aku ada wifi tau. kadang-kadang lah. bila aku nak guna je hilang.
tu memang **** lah kan.

ok. 2 nenek angkat aku ni dipilih sebab mereka memang macam mak nenek.
suka membebel. macam nenek. haa. macam tu lah.
terima kasih sebab ambil saya sebagai cucu kehormat :)

sayang nenek sekalian


bye :)


No comments: