Saturday, January 29, 2011

aku dalam keadaan nervous.

sekarang pun aku dah cukup nervous bila production kena tukar skrip.
stress weyh :( otak aku dah nak mengecut berfikir idea apa lagi nak tulis.
lagi-lagi ahad dah bertolak ke Sabah. konon-konon nak bercuti.
tapi rasanya boleh ke aku tinggalkan sementara hampir 10 assignment yang aku kena siapkan dan hantar selepas cuti raya cina?

tiba-tiba rasa bersalah. mereka sibuk di studio, aku bersenang di Sabah.
maaf kawan-kawan. cuba buat yang terbaik untuk production ke2, dan ke3.
maaf johor bahru, cuti kali ni kita tak bersua.
villa fadhilla, rindu kau. rindu katil. dan sekarang tiba-tiba aku rindu rumah. demmm.

aku dah cukup lapar tunggu si gila ni.
esok nak bergerak pagi. nak bermain dengan seronok dalam ke'stress'an.
jangan lah esok kau buat hal nak muntah lagi ye. tolong lah.
tak nak susah kan mereka.

yusmirnadia, cepat sihat. risau :(
tak suka lah kau tak mampu nak bercakap.
takde orang nak lawan cakap aku. takde orang nak membebel.


politik oh politik. nampak nya aku kena tahu tentang kau.
ish. memang betul orang kata kan, kalau kita tak suka sesuatu tu, itulah yang kita dapat.

sama juga kalau orang, yang kita benci tu lah jodoh kita :)

bye :)

No comments: