Thursday, February 3, 2011

berguling dalam bola. itu seronok sanggggaaat :)

pagi dah kelam kabut aku kemas barang.
lepas beriadah terus pulang ke Kajang.
tak sempat ucap selamat tinggal buat yus.
dia masih sakit. tak sampai hati pula nak kejut minah ni.

Menghala ke MAEPS, Serdang sekali lagi.
bersama production team yang lain. mencuba Orbing ball :)
pusing-pusing dalam MAEPS mencari lokasi orbing ball ni.
haih. pening aku. lagi-lagi ikut bontot savvy milik Ezzat asyiq. lagi tambah pening :)



mencuba Orbing ball. diberi keterangan ringkas sebelum bermula.
harap tak muntah. kalau muntah, memang seronok pasangan aku. haha.
berpasangan bersama Alia Yasmin. mulanya dia pun takut nak naik dengan aku.
cuak lah tu aku muntah. haha.
si gadis ni menjerit je bermula bola tu berpusing hingga habis.
tudung aku dah terbang dah. pening memang pening.
beware of your tudung! confirm terbuka! itu je yang aku mampu katakan.
150 m kot. cuma RM35 tapi berbaloi. sebab serrooooooonnnnooooook sangat! :)
walaupun cuma 20-25 saat utk sampai di hujung, aku rasa macam lama.
dalam suasana panas dalam bola yang berpusing, yang aku fikir cuma nak keluar je.

selesai semua pasangan, sempat bermain bumper ball.



permainan baru. jadi kami diberi percuma pada hari itu :)
tak kena caro perempuan lawan lelaki.
memang lah lelaki menang.
bola berat terpaksa aku tampung. terjatuh atau erti kata lain "terpele'ot". ok aku tak tahu eja. haha.
kalau peha aku tak sakit, senang je aku jatuh kan asyiq tu. eceh. haha.
dan disebabkan kesakitan tu, aku tak mampu main go-kart bersama mereka. cis.
hasnor tak habis-habis berlagak champion. wall climbing lah jom.
tiba-tiba terbayang, kau mampu naik broga tak ? :)

dah seronok, berhempas pulas memerah otak untuk production pula.
aku dah naik rimas dengan fizikal aku tika itu.
panas dan rimas. cukup sifat.

petang. pulang ke kajang.
get ready untuk ke sabah esok :)

bye :)


No comments: