selamat meningkat umur :)

bila cakap pasal umur meningkat, maknanya dah berganti tahun.
kepada semua, selamat tahun baru.
tahun 2011, sila berbaik-baik dengan saya. jangan ada masalah ye :)
mengharapkan kehidupan yang lebih baik bersama awak :)




aku suka gambar ini. menceritakan segalanya apa yang aku nak ucap. tak perlu nak tulis banyak kan :)
aku curi melalui facebook. dan pengguna facebook tu mengambil dari tumblr :)
cool kan :)

menghabiskan masa terakhir di Johor Bahru pada hari terakhir 2010.
menghala ke arah bandar. sesak dengan kereta. entah mana tujuan mereka.
nak sambut 2011 kan. dan aku macam sebelumnya, hanya menyambut dirumah.
mendengar dan menyaksikan bunga api melalui balkoni.
sama je dengan sambutan perayaan. tiada beza.


cuma mengharapkan segalanya akan jadi lebih baik pada tahun 2011 :)



welcome 2011 everyone :)

bye :)


No comments: