Monday, March 14, 2011

dekat tapi jauh.benci tapi rindu.

pepatah macam ni dah biasa orang guna. aku pun nak lah guna sekali. sebab tgh bergelut dengan perasaan macam ni. macam bodoh. menangis pun bukan ada yang tahu.

"If you ignore me, I will ignore you. If you don't start the conversation, we won't talk. If you don't put in the effort, why should I?"

aku try nak buat macam ni. tapi ada kadangnya, gagal. tangan masih menaip msg.
ok. cuba lagi! tapi seronok. sebab aku rasa aku ada perasaan. bukan macam dulu lagi. yes, aku dah berubah.

ok. mood sedih balik. aku pun tak tahu apa yang berlaku sebenarnya. oh, ok. dah dapat! itu EGO namanya. jadi, nak tengok jauh mana ego tu nak berjalan. nampaknya dah 4 hari. hebat jugak. demmmit!

percutian di homestay parit penghulu. 3 hari 2 malam. kalau ada yang rasa seksa dengan aktiviti kat sana, aku rasa double triple seksa bila tambahnya situasi baru. mood pun kadang-kadang lari jugak. tapi itulah guna fake. senyum walaupun orang tak tahu seksanya kita. demmmit! ok. dah dua kali cakap demmit. tukarlah. sheeet! :(

"If I treated you the way you treated me, you would HATE me. Sometimes you should consider how you make others feel with your actions"

kadang-kadang terasa juga dengan quote ni. tapi entahlah. minggu ni banyak benda kena fikir. muka dah berbelang macam kuda belang. jerawat tu tak payah cerita lah. muak. macam tak nak jumpa semua orang dah ni. nak update tentang keseronokan homestay. tapi tunggu gambar-gambar. baru nampak cool :)

harap semuanya akan baik.
bye :)


No comments: