Wednesday, March 2, 2011

kenapa saya suka rumah saya?

tajuk ini bodoh-bodoh je. tapi ada juga lah point nya.

kenapa saya suka rumah saya? means rumah sewa saya. sebab rumah saya boleh bawa lelaki masuk :)
kenapa saya suka rumah saya? sebab dalam rumah saya sendiri kena pakai baju bertutup :)
kenapa saya suka rumah saya? sebab banyak rules yang kena follow :)
kenapa saya suka rumah saya? sebab rumah saya tingkat paling atas :)
kenapa saya suka rumah saya? sebab bilik saya sejuk :)
kenapa saya suka rumah saya? sebab lampu toilet dah rosak :)
kenapa saya suka rumah saya? sebab dia besssstt!

ok bye.

kenapa muka saya rasa keras? sebab sapu ubat jerawat. dah macam apa ni :(
if ada button switch off utk penghasilan jerawat, aku dengan pantas TEKAN!

sekarang ni aku rasa nak terbang pulang ke Johor Bahru sebab rumah saya di JB lah yang terbaik :)
biarpun bosan dirumah, atleast, semua ada!

mengidam untuk mendapatkan sesuatu yang dekat tapi sebenarnya jauh.
macam mana rasanya. dan rasa nak berjalan sejauh mungkin seorang diri.
demi melepaskan beban dalam kepala.
tapi aku tahu takde siapa yang benarkan. jadi tak mampu pun nak fikir lebih jauh.

kalau lah dia membaca pernyataan aku sekarang ni.
maaf. keterbatasan membuatkan saya terpaksa lupakan awak.
bukan mudah untuk sampai tahap ni. saya gembira dengan apa yang ada sekarang.
bukan nak berbangga, cuma ingin awak tahu, awak patut senang bila lihat saya tersenyum :)
sebab saya akan buat perkara yang sama untuk awak :)

bye :)

No comments: