Tuesday, March 1, 2011

deal with emotion

memang dari dulu aku tak mampu nak kawal emosi. ok. tak. aku mampu kawal.
dengan cara mendiamkan diri. its better than aku hilang mood dan marah semua orang.
dan semalam macam banyak hal yang spoil mood aku.
dan aku rasa bermula dengan kelas Media Law when Miss Wan just said "test isnin minggu depan ye"
demmit! bukan aku tak ready. cuma aku nak balik JB :(
baru berniat nak ponteng dan bersenang lenang di rumah.
planning are ruined already :(

ke kelas malam, lain pula hal. si cotek ni boleh plak cakap purse dia hilang.
macam tak kisah apa. geram pula aku. memang suka menyusahkan orang!
beritahu kakak, lain lagi cerita. diberitahu papa, mama.
tak pasal2 risau dah. aku paling malas kalau benda remeh sampai ke telinga papa,mama.
malas nak dengar mereka risau.
lagi aku terbakar, orang punya risau, si cotek ni boleh plak cakap
"aku tak risau lesen, duit, bankcard aku. yang aku risau, ic aku tu. gambar cantik kot!"
demmyuum!kalau si bodoh ni depan aku, memang kena hentak sekali.
itu yang kau risau. haih.

dah lah sebelum tu, mood aku memang dah lari.
perkara kecil yang dibesar2kan. memang aku tak suka.
diprovokasi beberapa kali. memang aku kurang gemar bila perkara yang sama diulang kali tanya.
berderau juga darah aku. nasib baik suara aku tak setinggi haritu.
mungkin cara saya berkawan agak janggal di mata awak. tapi plss trust me.

entah lari lagi mood aku malam tu. dengan kerja yang bertimbun.
kelam kabut. tapi seronok dapat mandi lama bawah shower.
tapi nak menangis, menjerit pun takde feel. lampu kelip. mentol pula rosak.
memang spoil mood aku lagi.

im OFF semalam. hari ni dah ON balik.
mulut aku dah boleh terbuka untuk berkata2.
maaf pada sesiapa yang terlibat :(
saya memang begini kalau mood hilang.
tapi jangan lah tambah serabut saya. maaf.

bye :)

No comments: