Thursday, February 24, 2011

ceritera assignment yang banyak.

bila aku dah start bagi tajuk bodoh macam ni. maksudnya memang aku stress.
deal dengan pengajar yang agak psiko, memang boleh hilang akal.
hanya kerana lewat 5 minit ke kelas, membebel sampai 2 jam. mama pun tak mampu weyh.

okeh. pusing positif side. memang bagus. at least, aku dan yang lain lebih punctual.
tak lah kalau kelas start 2.10petang, sampai kelas hampir 2.40 petang kan.
tapi tak perlu keras sangat sampai nak membebel sampai hampir 2 jam. tegang rasanya kelas.
ohh, one thing, empunya membebel tu adalah seorang LELAKI.
next time, if we are late for class, we need to do an assignment 20 pages, single spacing.
no internet copy paste. hell no!
tapi aku rasa disebabkan perkra itu juga, everyone jadi care of each other. lambat sikit pun dah call tanya "kat mana?". ownership yang sangat menjadi :)

jumaat yang aku rasa akan jadi hari yang stress, jadi hari yang seronok.
bila kelas production kali ni jadi kelas yang sangat fun. kan bagus macam tu :)
dan bila adanya post-moterm untuk production kami, jadi lega.
lagi-lagi production kami dipuji kerana idea :)
nak je aku tayang kan di sini. tapi atas dasar nasihat lecturer, simpan je lah video tu.
takut dicuri ideanya :)

minggu depan masih ada lagi assignment yang perlu dihantar.
presentation makin kurang. cuma reportnya tertangguh.
memang kali ini aku tak sabar nak cuti sem. tension weyh.
kalau semester 4 dah macam ni, aku tak mampu nak bayang semester 5, 6 nanti.
makin gila lah aku.

aku rasa aku rindu seseorang sekarang ni. bye :)

No comments: