Aishiteru



aishiteru.
a dedication for you. yes you!

OST untuk Cinta Melody yang sekarang ni hangat dimainkan di Astro Ria.
dan aku tak suka untuk tonton sebab ia bersambung. aku tak suka benda yang menervouskan.
tapi itulah kekuatan cerita Indonesia. mereka mampu menarik orang yang macam aku ni menonton jugak. demmm!
dan worst lagi, bila menonton Cinta Melody ni, mama akan tukar siaran ke Safa & Marwah kat Astro Prima. gila ah.
menonton je lah apa yang ada di kaca tv. sebab takde apa lagi nak dibuat kat rumah ni.

bye :)

No comments: