dua kata untuk dua bulan ♥



sebelum hampir tamat pengakhiran bulan 6, selamat pertengahan tahun WMS
agak pending sebab dah lama tak update. busy yang amat.

agak telat untuk ucap kata-kata ni.
tapi gabung dua kata dua bulan.
selamat ulang bulan :)
7 purnama
wahai mamat budak sekolah berambut pendek :)
kita masih banyak waktu untuk lakukan apa yang patut kita lakukan.
terima kasih untuk banyak kemarahan dan teguran, tengkingan dan pukulan serta cubitan.
lengkap buat badan aku penuh lebam.
tapi tak kisah, sebab saya tahu kenapa awak buat semua tu.
sebab "kau ni mengada sangat di. aku kena ajar kau ni" :)


p/s :kan bagus rambut pendek macam ni. sedap sikit aku nak pandang muka kau.
tak payah susah aku nak carik telinga kau lepas ni.
sebab dari jauh pun telinga yang nampak dulu ;)

bye :)

No comments: