Thursday, May 5, 2011

ini kisah blog orang lain. lain lain

aku ada jugak terbaca bebapa blog. entah lah. nak cakap ada kaitan, tak jugak.
entah entah entah. tu je bisa aku cakap. tapi ada satu blog perihal mengutuk orang.
orang yang aku kenal. dan aku tak faham untuk apa kau tulis real name orang yang kau kutuk. mungkin kau akan ada masalah kalau ada yang melaporkan.
u need to take media law subject first before write a blog. oh lupa. belum degree kan.
hell yeah. benda tu basic lah. tak payah ambil subject law pun, pakai lah otak yang ada dalam kepala. bila dah kelam kabut, baru nak delete post. kan dah susah kan diri.
masa buat ingat tak? TAK. kan?

ada lagi satu perihal mengutuk juga. dan aku kenal orang tu. dan aku pun tak paham apa masalah mereka. hidup masing-masing. nak tentukan pun tak boleh. ada hak mereka kan.
bila nak naik ni lah kau nampak segala masalah. it's okay adik-adik :)
masalah tu lah yang bina kekuatan kau. bercakap melalui pengalaman :)

oh. ok. ini bukan hal blog tapi hal mukabuku. entah lagi. yang ini memang kelakar.
unexpected actually. aku pun tak faham. kau kembali ke zaman aku. zaman lampau.
kalau lah kau tau sebenarnya takde apa yang menyeronokkan dalam zaman tu.
pandai-pandai lah kau handle hidup kau. selamat berjaya :)

eh, Dilwale Dulhania Le jayenge minggu ni hari sabtu!
jangan ajak aku keluar. i'm on date with tv this Saturday :)
bye :)
errk. ok hai Interpersonal. nak dating dengan awak ni. jom :)


No comments: