Wednesday, May 25, 2011

tuhan bukan sengaja menunjuk, ianya bermaksud.


setiap apa yang jadi, tak kira dimana mahupun sekeliling, semua dah ditentukan tuhan.
dan perkara yang terjadi tu bukanlah sengaja ditakdirkan, ianya ada hikmah.
mungkin bukan sekarang, tapi nanti. no one's know.

tak semua hati mampu kita jaga. tak semua mulut juga mampu kita tutup.
manusia biasa. mana mampu lari dari semua ni. masalah. biasalah.
biarkan dia dengan kehidupan dia, biarkan aku dengan kehidupan aku.
dunia ini kejam, kalau kita berfikiran kejam.
pandang semua dengan positif, semua akan elok.

banyak feedback kurang senang yang aku terima.
dan buat aku jadi makin tak senang duduk.

tapi aku rasa, aku senang dengan cara aku.
aku tahu, semua ni berlaku mengikut aliran yang betul.
tuhan bukan sengaja menunjuk, ianya memang bermaksud.

bye :)

No comments: