Sunday, June 19, 2011

keputusan peperiksaan.

siapa tak cuak kan kalau result exam nak keluar.
seminggu gua chill lagi. tapi masuk 4, 3 hari kecut jugak.
lagi-lagi bila ada yang sibuk countdown. kadang-kadang cuba buat busy gak, malas nak fikir.
yelah, macam biasa, aku jawab exam memang suka pakai kepala hotak belah kanan aku. kreativiti menggoreng jawapan. hahahaha.

jadi, tepat 17 Jun 2011, aku putuskan utk taknak tengok result. walaupun ada yang cakap 12tgh malam dah keluar, ada yang cakap 9 pagi. eh, takpe. aku tetap nak check esok lusa.
tapi pukul 12.01 tgh malam tu jugak aku aku check email. ish, tak boleh kan.
sebab dalam badan aku ni ada perasaan ingin tahu yang membuak-buak. aku tak suka lambat tahu sesuatu perkara. mesti nak tahu jugak.

petang, sampai je rumah, email dibuka, Alhamdulillah :)



tak perlu lah tahu berapa, yang penting, dah maju lagi setapak ke hadapan.
ada dua lagi tangga untuk dapatkan kain pink tu :)

lecturers sekalian, terima kasih :)

bye :)

No comments: