Sunday, June 19, 2011

happy father's day papa :)



abg sams, lu memang hensem lah. semua benda gua nak, lu mesti bagi.
kadang2 terfeeling lu sayang gua lebih dari 3 fadhilla's yang lain. tapi betul kan :)

papa, terima kasih untu semua.
happy father's day papa :)

papa pernah cakap, belajar dari bawah kalau nak duduk kat atas.
jadi, orang akan lebih hormat kita sebab kita ada pengalaman.
baru kita tahu macam mana nak handle masalah oarangbawah sebab kita pernah ada kat tempat mereka.
sebab aku sendiri mengikut rasai perkembangan papa sejak papa still di peringkat bawah sehinggalah kini papa jadi orang penting dalam UTM, skudai tu.
aku rasa dari tempat papa berkongsi bilik dengan pekerja lain di tingkat bawah, sehingga papa ada bilik sendiri kat office.

abang sams, awak memang inspirasi saya.
sayang lah abang sams :)

bye :)

No comments: