Wednesday, June 1, 2011

kerjaya sambilan bermula :)


tuhan tu bukan sengaja menunjuk. ianya bermaksud :)

ada rezeki tu, adalah kan. inilah interview yang paling aku tak confident nak pergi. sijil hilang. dan aku rasa ada lagi yang lebih sekedudukan dengan jawatan dan bidang yang mereka belajar.

dan buat aku makin down, tiada sebarang berita selepas 20hb May, tarikh interview. tapi sekarang dah tak perlu pening lagi. sebab 30 May, aku dipanggil lapor dir :)

Dan dengan rasminya pada tanggal 1 Jun 2011, saya penjawat awam di unit pendidikan kesihatan Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru :)
tak kisah lah bila habisnya kontrak, tapi yang penting, sinar harapan untuk ber'vacation' itu ada :)

tapi dengar cerita, ketua unit aku cerewet orangnya -.-
"biasalah. itulah kerja" (Acat, 2011) he's my new friend :)

oh, dengar 'kawansampaimati' aku pun akan ada interview jumaat ni.
selamat maju jaya yusmirnadia :)

harap semuanya akan baik.
bye :)

No comments: