Saturday, July 2, 2011

bercuti untuk Konsert SORE di KL feat TILU and COUPLE :)

aku selalu stuck kalau nak letak title. kalau selalu title lah benda akhir aku buat bila dah siap menulis dan sebelum post entry -.-

dah genap sebulan aku kerja di bawah naungan unit pendidikan hospital sultanah aminah.
walaupun tampak bosan duduk je kat situ, tapi banyak jugak pengalaman yang aku dapat.
melihat kerenah orang, budak-budak, pesakit. macam-macam lah. dapat kawan baru.
lagi-lagi ada dua orang praktikal yang duduk sama dengan aku, hilanglah bosan sikit.
tapi 15 julai ni mereka dah habis praktikal. keseorangan lah aku -.-

ohh, im glad to say, kontrak saya disambung lagi 3 bulan. hee :)
tapi aku cuma mampu laksanakan utk 2 bulan je. yelah, bulan 9 dah naik semester baru.

kerja kat sini pun banyak juga pengetahuan aku pasal penyakit2 berat ni.
kalau nak refer pasal diabetes, darah tinggi, asma, haaa, dah boleh lah jumpa aku. hee :))

dan minggu depan, aku bercuti. semata untuk uruskan konsert Sore bersama Atilia.




so, interested?

Konsert SORE in KL feat TILU and COUPLE.
Get your ticket from www.morningrocket.com RM35 Bentley.


bye :)

No comments: