Saturday, July 30, 2011

karma.

karma. perkara itu akan datang tanpa kau minta, tanpa kau duga.
kau pernah dengar kan doa orang teranaiya akan termakbul.
dan aku rasa sekarang ia berlaku.

melihat susahnya kau jatuh, buat aku senyum sendiri tanpa pinta.
kuasa tuhan, turun naik, Dia tentukan. aku cuma diam.
tak perlu lakukan apa jua cara untuk balas sebab aku tau Dia lebih tahu.


"REVENGE IS A DISH BEST SERVED COLD"

hah? apa tu. itu semua kerja tuhan. dan aku percaya kuasa-Nya.

sekarang baru kau rasa. apa itu karma.

bukan aku doa, cuma aku rasa ia cukup pantas untuk kau dan kau.
sebab kau pernah rampas apa yang pernah aku jaga dengan baik.
dan bukan senang untuk aku maafkan apatah lagi lupakan. takkan pernah sekali.

sebab kau HIPOKRIT! sebab kau berselindung di balik muka suci!

bye :)

No comments: