tunggu itu penat.




tika ini aku dalam kereta tengah dengar seruan azan Maghrib. radio baru saja dimatikan.
nasib baik bateri laptop masih kuat dan line internet kat sini macam good-good je.
berkemundang jelas suara azan dari luar. sibuknya Larkin Sentral ni tak pernah padam.
jam dah tunjuk masa 7.20malam. dan aku masih menanti ketibaan beliau.
sepatutnya jam ni dah sampai, mungkin dia beli tiket perlis lepas tu patah balik jb.
siapa tahu. dia tu kadang-kadang otak tak betul. bukan kadang-kadang. selalu.

walaupun penantian itu penat, tapi tak kisah kalau ada makna kan?
semoga selamat sampai abe :)

bye :)

No comments: