Sunday, August 14, 2011

Day 14 of photo challenge

Day 14 : A photo of your hand.

pakej aku bagi hari ini. untuk hari 13 dan hari 14.

nah!



ini lah tangan hamba. atototo comelnya kan. ahahaha
tangan kecil dan kecil. pakej dengan kuku. kecil jugak.
kakak aku cakap tangan ni gemuk. tapi aku faham, dia memang rabun dari kecil.
jadi aku taknak salahkan ibu mengandung. kesian kan. *simpati. hahaha
jari ini juga selalu diketawakan beberapa rakan termasuk adik aku.
akibat terlalu kecil. peh, aku rasa mereka jeles.
jeles cakap jeles. haha.

ok. tangan ni jugak yang pernah terima cucukan jarum masa admitted kat hospital.
the greatest jasa yang tangan aku pernah buat. sebab terima ubat untuk badan aku.
terima kasih tangan :)

walau apa pun, tangan ni juga banyak membantu dan dibantu untuk terus berdiri tegak.

bye :)

No comments: